W związku z trwającym projektem pt.: „Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania”, Urząd Gminy Łabunie informuje, że nabór wniosków od osób fizycznych na dofinansowanie usuwanie azbestu w 2016 r. przeprowadzony zostanie w dniach : od 2 do 27 listopada 2015 r. w Urzędzie Gminy Łabunie (pok. Nr 9)
Wymagane dokumenty w przypadku zamiaru demontażu i usunięcia eternitu:
- Wniosek o udzielenie dofinansowania
- Kserokopia zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu, lub pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) wraz z kopią mapy do celów opiniodawczych z oznaczeniem budynków będących przedmiotem wniosku – ze Starostwa powiatowego w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość.
Wymagane dokumenty w przypadku zamiaru usunięcia eternitu zdemontowanego przed dniem 06.05.2004 r. :
- Wniosek o udzielenie dofinansowania
Wymagane dokumenty w przypadku zamiaru usunięcia eternitu zdemontowanego po dniu 06.05.2004 r.
- Wniosek o udzielenie dofinansowania
- Oświadczenie wykonawcy demontażu
Formularze wniosków i oświadczeń można pobrać w Urzędzie Gminy Łabunie, pokój nr 9, na www.azbest.lubelskie.pl oraz poniżej:
![]() |
Wniosek o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Łabunie w roku 2016 |
![]() |
Oświadczenie wykonawcy demontażu |
Gminny Koordynator Projektu:
Insp. Krzysztof Wiśniewski
Urząd Gminy Łabunie
pok. Nr 9, tel. 84 /6116025